مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-07اقتصادي

تاکید استانداراصفهان به بازگشایی ها/ مدارس نباید تعطیل شود


استاندار اصفهان نسبت به بازگشایی اصناف و مدارس در تمامی شرایط کرونایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززندگی کنیم، تاکید ستاد کشوری نیز به این بوده است که به سمت تعطیلی نرویم، هر بار در چنین شرایطی قرار می گیریم به جای مدیریت شرایط، تعطیلی ها را اعمال می کنیم.

مدیران بی توجه به واکسن به دادگستری معرفی می شوند سید رضا مرتضوی با تاکید بر تأثیر واکسیناسیون روی کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: راهبرد واکسیناسیون در دولت سیزدهم درست بوده و در حال حاضر در اصفهان 90 درصد افراد واکسن کرونا را دریافت نکردند اما برخی در واکسیناسیون همراهی نکردند که این موضوع مشکلاتی را در پی داشته است.

وی ادامه داد: در هر دستگاه دولتی و غیر دولتی بالاترین مسئول دستگاه باید پیگیر واکسیناسیون تمامی کارکنان خود شود و باید بحث عدم حضور افراد واکسن نزده یا گرفتن تست کرونا از آنها به نحو جدی تر و مطلوب تری پیگیری شود و اگر مدیری در این امر کوتاهی کرد برای ترک فعل به دادگستری معرفی شود.

استاندار اصفهان در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل کرونا ابراز داشت: در تمامی دنیا مدارس آخرین مراکزی هستند که تعطیل می شوند اما در کشور ما این تعطیلی خیلی ساده تصویب می شود، لازم است تعطیلی مدارس در هر رنگ بندی به صورت اقتضایی برای هر مدرسه باشد و تا حد امکان ما تعطیلی هیچ مدرسه ای را نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استانداراصفهان به بازگشایی ها/ مدارس نباید تعطیل شود

تاکید استانداراصفهان به بازگشایی ها/ مدارس نباید تعطیل شود