مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-07سياسي

ظرفیت های داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی بررسی شد


نشست بازشناسی ظرفیت های داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی به همت خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد.

- خبرگزاری ایسنا قم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای رسالت های خود همچنین تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نشست های متعددی کرده است.

در راستای اجرای این اهداف، دوشنبه 18بهمن 1400 نشست بازشناسی ظرفیت های داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی با هدف بازشناسی نقاط قوت و ضعف انقلاب اسلامی در دفتر خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی میرزایی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه، در این نشست عنوان کرد: تمجید و خودستایی نشانه خوبی برای انقلاب نیست و یکی از محورهایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر آن تمرکز و ضرورت آن را بازکاوی کردند، مسئله خود انتقادی، خودشناسی و خود ارزیابی بود.

وی ادامه داد: در دورانی که انقلاب اسلامی با بزرگترین چالش ها مواجه است کاری واجب تر، مهم تر و سرنوشت ساز تر از خود انتقادی نیست؛ زیرا چالش ها انقدر بزرگ و قوی هستند که مواجه با آن جز با زایش جدید فکر و تولید تازه قدرت های انقلاب امکان پذیر نیست.

وی با با تاکید بر اینکه هدف از ظرفیت شناسی و قلمرو شناسی ظرفیت های انقلاب اسلامی، خارج کردن گنجینه ها و دفینه های انقلاب است، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی بررسی شد

ظرفیت های داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی بررسی شد