مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-07بين الملل

رسانه یکی از بخش های اساسی در جنگ مقاومت با محور غربی است


مشاور رییس جمهور سوریه ضمن تأکید بر شراکت تهران- دمشق در بخش رسانه ای به موازات عرصه های سیاسی و اقتصادی، رسانه را یکی از بخش های اصلی جنگ بین محور مقاومت و غرب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مشاور ریاست جمهوری سوریه با اشاره به شراکت سوریه و ایران در اهداف و مسیرها، بر ضرورت شراکت دوجانبه و موازی تهران- دمشق در عرصه فعالیت های رسانه ای تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بثینه شعبان در دیدار با احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه او در دمشق، رسانه را یکی از بخش های اصلی جنگ بین محور مقاومت و شرق از یک سو و کشورهای غربی از سوی دیگر دانست و افزود: رسانه نقش تکمیل کننده را برای سیاست و اقتصاد ایفا می کند و برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای جدید با استفاده از تولید محتوای رسانه ای باکیفیت توسط محور مقاومت، برای خطاب قرار دادن غرب ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ایران در مذاکرات هسته ای با جنگی چند جانبه مواجه است و در این مسیر، اهمیت هماهنگی در بخش رسانه ای کمتر از اهمیت سایر بخش ها نیست.

مقام ارشد سوری در این دیدار که برای بررسی افق های هماهنگی رسانه ای بین دو کشور در راستای مقابله با هجمه رسانه ای خصمانه دشمنان علیه کشورهای محور مقاومت تشکیل شد، تصریح کرد کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه یکی از بخش های اساسی در جنگ مقاومت با محور غربی است

رسانه یکی از بخش های اساسی در جنگ مقاومت با محور غربی است