مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:222022-02-07سياسي

تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود همدان به بهره برداری رسید


تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود با اعتباری معادل 37 میلیارد ریال امروز یکشنبه 18 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر در آیینی با حضور فرماندار همدان، - ایسنا/همدان تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود با اعتباری معادل 37 میلیارد ریال امروز یکشنبه 18 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر در آیینی با حضور فرماندار همدان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار همدان در این آیین گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات بزرگ و قابل توجهی در سطح کشور و استان همدان انجام شده که همگی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

محمدعلی محمدی افزود: کسی فکر نمی کرد برای روستایی به جمعیت دو هزار و 400 نفر تصفیه خانه فاضلاب احداث و راه اندازی شود که این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولتمردان محقق شده است.

وی ادامه داد: سوای مسائل زیست محیطی و بهداشتی موضوع خدمات رسانی به این روستا با جاذبه های منحصر بفرد طبیعی و گردشگری بسیار ارزشمند است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته در راستای اجرای تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای هدف گردشگری شهرستان، به ویژه روستاهای بالا دست سد اکباتان به اهداف خود برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود همدان به بهره برداری رسید

تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود همدان به بهره برداری رسید