مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-07سياسي

بهره برداری از سه طرح بزرگ کشاورزی، آموزشی و درمانی در مریوان


همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کردستان، سه طرح آموزشی، کشاورزی و درمانی در مریوان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در یک سفر یک روزه از شهرستان مریوان بازدید کرد و در بدو ورود خود به شهرستان مریوان، مدرسه 9 کلاسه مشارکتی بنیاد برکت را افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار کرد: مریوان شهر رشادت و مردانگی، شهر دارالمومنین و مردمان غیور و باعزت است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه سفر به شهر مریوان و خدمت به مردم اصیل و با فرهنگ این دیار یک افتخار بزرگ محسوب می شود، افزود: امیدوارم در طول حضور در کردستان بتوانیم دغدغه های اقتصادی مردم این شهرستان را بررسی و حل و فصل کنیم.

زارعی کوشا تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد در طول دولت سیزدهم در حد امکان، مشکلات و کمبودهای فضاهای آموزشی را با بهره گیری از امکانات و روش های مختلف در این شهرستان را کاهش دهیم.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم کردستان یکی از رسالت های مهم و اصلی همه مدیران است که امیدواریم بتوانیم همه با هم در راستای توسعه زیرساخت ها در استان گام های اساسی برداریم.

محمدرضا وینسفهان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان نیز در این مراسم اظهار داشت: دبستان 9 کلاسه بنیاد برکت با مساحت سه هزار متر مربعی و زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه طرح بزرگ کشاورزی، آموزشی و درمانی در مریوان

بهره برداری از سه طرح بزرگ کشاورزی، آموزشی و درمانی در مریوان