مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-08سياسي

نقشه راه امنیت غذایی کشور توسط دانشگاه علوم کشاورزی گرگان انجام شد


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: یکی از این طرح های کلیدی که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان به سرانجام رسید، تبیین نقشه راه امنیت غذایی کشور تا سال 2050 است.

- علی نجفی نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی قدیمی ترین مرکز آموزشی استان بوده و 65 سال قدمت دارد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: این دانشگاه تخصصی بوده و در زمینه علوم کشاورزی و منابع طبیعی فعالیت دارد؛ در یک مقطع این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل اول تنها در زمینه تربیت نیروی انسانی نقش داشت اما در ادامه به کارهای پژوهشی روی آورد و هم اکنون هم به عنوان دانشگاه کارآفرین مطرح است.

وی بیان کرد: در آخرین رتبه بندی کشور، این دانشگاه در بین دانشگاه های تخصصی علوم کشاورزی در رتبه اول قرار داشته و در مجموعه دانشگاه های جامع کشور در رتبه دوازدهم قرار دارد.

نجفی نژاد اضافه کرد: این دانشگاه در بسیاری از طرح های کلیدی استان و کشور نقش فعال و موثر داشته است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: یکی از این طرح های کلیدی و راهبردی که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان به سرانجام رسید، تبیین نقشه راه امنیت غذایی کشور تا سال 2050 بوده که با کمک وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه امنیت غذایی کشور توسط دانشگاه علوم کشاورزی گرگان انجام شد

نقشه راه امنیت غذایی کشور توسط دانشگاه علوم کشاورزی گرگان انجام شد