مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-08پزشكي

دومینوی اُمیکرون و خطر تکرار تراژدی مرگ


گمان کردیم از روزهای بهت آور و سخت پیک پنجم با دلتا کرونا و ثبت مرگ روزانه 600 تا 700 آدم، گذر کرده ایم، گمان کردیم فوتی های زیر 20 تایی همینطور کم و کمتر می شوند و به زودی می نویسیم که کرونا دیگر هیچکس را زیر خروارها خاک و آهک دفن نکرد، - اما گمانی باطل بود و دیروز بازهم نوشتیم "فوتی های کرونا در کشور دوباره سه رقمی شد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اُمیکرونی که قرار بود خفیف باشد و بی تلفات، همین که اوضاع را برای ابراز وجود مهیا دید، جان گرفت.

ما باز هم به ویروس عصیان گر فرصت دادیم تا جان مان را نشانه رود و در آستانه سه سالگی اش فراموشکاری و ساده انگاری تلخ مان را به رخ بکشد؛ که چه زود همه مرگ ها، از دست دادن ها، رنج بیماری و روزهای سیاه کرونایی را از یابد بردیم و گویا دوباره قرار است شاهد دومینوی مرگی باشیم که روی سرمان آوار می شود.

کووید 19 حالا برای ششمین بار با سویه ای جدید به میدان آمده و با تصور خفیف بودنش، ماسک ها و فاصله های سلامتی را از میان برداشته و در جان ها رخنه کرده است.

برای همین هم وقتی در خیابان راه می روید یا در تاکسی و اتوبوس می نشینید، خیلی ها با چشم های سرخ، سرفه می کنند، عطسه می زنند و خوش خیالند که تنها زکام شده اند، اما نمی دانند که این سایه اُمیکرون است که می تواند خودشان و دیگران را در معرض خطر قرار داده و یک به یک بر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی اُمیکرون و خطر تکرار تراژدی مرگ

دومینوی اُمیکرون و خطر تکرار تراژدی مرگ