مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-08سياسي

آیت الله ناصری: توسعه پایدار ایران اسلامی در گرو مدیران خلاق است


امام جمعه یزد با اشاره به نقش دانشگاهیان در پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: کشور ما امروز از کمبود مدیران و نیروهای خلاق رنج می برد؛ مدیرانی که با ذهن خلاق بتوانند برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیدار با مسئولان و اساتید دانشگاه های استان با اشاره به اهمیت مسئله معنویت و دینداری اظهار کرد: این موضوعی است که در آموزش های ما کمرنگ شده و کمتر به آن توجه می شود به همین دلیل دانش آموز و دانشجوی ما با هویت خود بیگانه شده و به سراغ الگوهای غربی و غیر بومی می رود.

وی افزود: دغدغه انقلاب نیز ایجاد یک تحول درونی بود که امیدواریم این تحول از سیستم آموزشی ما آغاز و روی مسئله تفکر، تعقل و تدین کار شود.

امام جمعه یزد با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم برای دانش آموزان می پردازد، گفت: این تحول لازم است در دانشگاه فرهنگیان نیز ایجاد شود تا معلمانی تربیت شوند که روحیه معنویت در آنها قوی باشد و اطلاعات علمی و دینی و مذهبی آنها تقویت شود.

آیت الله ناصری تصریح کرد: معلم باید هم دغدغه دین و هم دغدغه علم دانش آموزان داشته باشد و آنها را هم دین محور و هم تفکرمحور بار بیاورد تا آسیب هایی که امروز با آن مواجه هستیم، در آینده کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: توسعه پایدار ایران اسلامی در گرو مدیران خلاق است

آیت الله ناصری: توسعه پایدار ایران اسلامی در گرو مدیران خلاق است