مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-08اقتصادي

حمایت از مشاغل خرد و خانگی با ایجاد مراکز کارآفرینی در زنجان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این سازمان با ایجاد مراکز کارآفرینی، از مشاغل خرد و خانگی حمایت می کند.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این سازمان با ایجاد مراکز کارآفرینی، از مشاغل خرد و خانگی حمایت می کند.

سرهنگ فرشاد پیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در حوزه کارآفرینی و اشتغال برای بانوان، اظهار کرد: امسال 12 کارگاه و مرکز کارآفرینی در استان زنجان راه اندازی شد که عمده فعالیت آن ها شامل مشاغل خانگی و خرد است.

وی افزود: آموزش، توانمندسازی، اعطای تسهیلات، بازاررسانی و بازارسازی از دیگر جنبه های حمایت سازمان بسیج سازندگی از بانوان در استان محسوب می شود که بالغ بر 30 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در استان پرداخت شده که بخش قابل توجهی از دریافت کنندگان این تسهیلات بانوان بودند.

این مسئول با بیان اینکه کمک های مومنانه به نوعی جهاد اجتماعی است و این جهاد در استان زنجان به صورت مستمر و در طول سال انجام می شود، ادامه داد: کمک های مومنانه در مناسبت های مختلف نمود بیشتری به خود می گیرد.

در راستای تحقق جهاد اجتماعی و با هدف حمایت از نیازمندان، همزمان با دهه بصیرت و در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، 20 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مشاغل خرد و خانگی با ایجاد مراکز کارآفرینی در زنجان

حمایت از مشاغل خرد و خانگی با ایجاد مراکز کارآفرینی در زنجان