مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-08سياسي

توانمندی های زیست بوم فناوری و نوآوری عرضه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛ فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری شدند تا توانمندی ها و دستاورد های فناورانه خود را عرضه و .

- معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری از دستاورد های فناورانه ایستگاه نوآوری شریف، برج نوآوری بنتک و کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛ فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری شدند تا توانمندی ها و دستاورد های فناورانه خود را عرضه و حمایت های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را ارائه کنند.

این بازدید ها از شرکت های دانش بنیان و خلاق، استارتاپ ها و شتاب دهنده های مستقر در ایستگاه نوآوری شریف آغاز شد و مجموعه هایی، چون پرسیس ژن، ایستگاه نوآوری شریف، امین فناور شریف و.

با میزبانی از معاونان رییس جمهوری، دستاورد های فناورانه خود را ارائه کردند.

فعالان این زیست بوم، همچنین درباره مشکلات و موانع پیش روی کسب وکار های فناورانه و نوآورانه موجود با معاون اقتصادی دولت گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های زیست بوم فناوری و نوآوری عرضه شد

توانمندی های زیست بوم فناوری و نوآوری عرضه شد