مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-08سياسي

پای صحبت روایان عکاس انقلاب در بیرجند/ تصاویر ماندگار قیام


وقتی می توان شور و حال عکاسان روزهای قیان مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی را فهمید که پای صحبت های آن ها نشست تا دفتر خاطراتشان را ورق بزنند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ برگ های تقویم پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هر سال با دهه فجر ورق می خورد و سالی به عمر این انقلاب مردمی افزوده و درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تنومندتر می شود.

در این میان، انقلابیان و مبارزان آن دوران به میان سالی و پیری می رسند همان هایی که خاطرات بسیاری در سینه دارند که بیانش برای نسل امروز و حتی مرورش برای هم نسلی هایشان تازگی و جذابیت دارد خاطره های که یادآور روزهای قیام مردم ایران است.

پای حرفشان که می نشینی حس و حال آن روزها در لا به لای خاطراتشان قابل درک و تصور است.

اولین جرقه راهپیمایی ها سید علی اکبر ذوالفقاری از جوانان بهمن 57 است که آن روزها پس از اتمام دوران دانشجویی به زادگاه خویش بازگشت چون خانواده او مانند بسیاری از مردمان این شهر، مذهبی و همراه انقلاب بودند و مانع حضورش در راهپیمایی ها نمی شدند، وی هم مانند جوانان دیگر، عازم راهپیمایی می شد و چون دوربین عکاسی داشت برای گرفتن عکس و فیلم از صحنه های مختلف تظاهرات به کوچه و خیابان می رفت و بی توجه به احتمال هر برخوردی، کارش را ادامه می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت روایان عکاس انقلاب در بیرجند/ تصاویر ماندگار قیام

پای صحبت روایان عکاس انقلاب در بیرجند/ تصاویر ماندگار قیام