مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-08سياسي

دانشگاهیان برای بصیرت افزایی به قشر های مختلف جامعه کمک کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران دوشنبه 18 بهمن ماه در حرم مطهر امام خمینی (ره)، به نقش دانشگاه تهران در زمینه رقم خوردن تحولات بزرگ در مقاطع مختلف در کشور اشاره کرد و افزود: - رییس دانشگاه تهران با تاکید بر تلاش دانشگاهیان برای بصیرت افزایی گفت: دانشگاهیان در پیروی از امامین انقلاب اسلامی، باید اول بصیرت را در خود ایجاد و پس از آن به بصیرت بخشی قشر های مختلف جامعه کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران دوشنبه 18 بهمن ماه در حرم مطهر امام خمینی (ره)، به نقش دانشگاه تهران در زمینه رقم خوردن تحولات بزرگ در مقاطع مختلف در کشور اشاره کرد و افزود: به خوبی می شود اثرگذاری دانشگاه تهران را در سیر تحولات و فعالیت هایی که منجر به انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب شده است، مشاهده کرد.

مقیمی با اشاره به تلاش های دانشگاهیان دانشگاه تهران در راه احیای اسلام عزیز و ارزش های اسلامی، گفت: ما هم امیدواریم ادامه دهنده شهدای عزیزی باشیم که منشأ تحولاتی در حوزه های علمی و اجتماعی بوده اند.

وی با تاکید بر تلاش دانشگاهیان برای بصیرت افزایی، اظهار کرد: دانشگاهیان در پیروی از امامین انقلاب اسلامی، باید اول بصیرت را در خود ایجاد و پس از آن به بصیرت بخشی قشر های مختلف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان برای بصیرت افزایی به قشر های مختلف جامعه کمک کنند

دانشگاهیان برای بصیرت افزایی به قشر های مختلف جامعه کمک کنند