مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-08ورزشي

نخستین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان «سرباز» افتتاح شد


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی شهرستان «سرباز» افتتاح شد.

- ، آرشام هنرکار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این زمین ورزشی با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: اجرای این پروژه به دلیل این که در یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و سخت گذر شهرستان مرزی سرباز به نام نسکند انجام شد، کمی زمان بر بود اما خوشبختانه زمین مناسبی تحویل مردم روستایی شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که بار مالی اصلی این نمونه پروژه ها مربوط به خرید چمن مصنوعی است خاطرنشان کرد: زیرسازی و فنس کشی این زمین به همت دهیاری و مردم محلی انجام و تأمین چمن مصنوعی و برج نوری این پروژه ورزشی به ترتیب توسط بنیاد مستضعفان و اداره کل ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پایین ترین سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان و به عبارتی پایین ترین سرانه در کشور مربوط به سرباز است بیان کرد: این شهرستان به لحاظ زیرساخت ها مختلف از جمله مراکز ورزشی بسیار محروم است و ضرورت دارد نهادهای انقلابی و دولت تمرکز بیشتری به توسعه مراکز تفریحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان «سرباز» افتتاح شد

نخستین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان «سرباز» افتتاح شد