مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-08فرهنگي

رقابت داغ مدعیان مهمترین «سیمرغ»/ کارگردانی که برای «ایران» بغض کرد


امروز و در آغاز نهمین روز برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، رقابت بر سر شکار سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، با صدرنشینی دو فیلم «ملاقات خصوصی» و «موقعیت مهدی» همچنان ادامه دارد.

- تماشا کنید.

چهره روز؛ بهروز شعیبی به شدت محجوب و بی حاشیه است و آنچنان براساس باورهایش تا به امروز در سینما پیش رفته است که وقتی با سوالی حاشیه ای درباره سفارشی سازی در نشست رسانه ای فیلمش مواجه می شود، بدون لکنت زبان می گوید: 25 سال است که در سینما هستم از روز اول همه کارهای من را دیده اید، اگر کارمند جای دیگری بودم بازنشسته می شدم، فکر نکنید این حمایت ها شبهه ایجاد می کند که اگر این چنین بود رویه خودم را عوض می کردم.

بهروز شعیبی به کارش باور دارد و این شاید بزرگ ترین امتیاز برای یک هنرمند باشد؛ چه زمانی که قرار است در فیلم سینمایی هناس در نقش یک شهید هسته ای به ایفای نقش بپردازد و چه زمانی که در یک بلندپروازی تصمیم می گیرد روایتی آرام از لزوم بازگشت به هویت خویش را در مقام کارگردان در فیلم بدون قرار قبلی به تصویر درآورد.

بدون قرار قبلی بی تردید شخصی ترین تجربه بهروز شعیبی در مقام کارگردان است.

سینماگری که تا به امروز دست روی سوژه هایی ملتهب با پس زمینه سیاسی و اجتماعی می گذاشت اما این بار دست روی مسئله هویت گذاشته و روایتی سرشار از نشانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت داغ مدعیان مهمترین «سیمرغ»/ کارگردانی که برای «ایران» بغض کرد

رقابت داغ مدعیان مهمترین «سیمرغ»/ کارگردانی که برای «ایران» بغض کرد