مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-08اجتماعي

هشدار پلیس همدان به فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان به افرادی که در فروش و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند هشدار و از برخورد قاطع این دستگاه با آنها خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان به افرادی که در فروش و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند هشدار و از برخورد قاطع این دستگاه با آنها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بشری اظهار کرد: هرساله در ماه های پایانی سال شاهد استفاده برخی از جوانان و نوجوانان از مواد محترقه و آسیب های جسمی شدید آنان هستیم و علاوه بر مشکلاتی که برای کادر درمان ایجاد می کنند نگرانی هایی نیز برای خانواده ها به وجود می آورند.

وی ادامه داد: در روزهای جاری عوامل یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان همدان حدود پنج کیلوگرم مواد اولیه پیش ساز(اکلیل سرنج) از دو نوجوان کشف و پرونده قضایی برای نامبردگان تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: پلیس استان همدان با هماهنگی با دستگاه قضایی با افرادی که در امر تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه اقدام می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین به والدین و شهروندان توصیه می کنیم علاوه بر نظارت بیشتر بر فرزندان خود، هرگونه موارد مرتبط با مواد محترقه را سریعا به فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس همدان به فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه

هشدار پلیس همدان به فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه