مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-08سياسي

راهیابی 15 اثر منتخب به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان


نماینده جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان گفت: از بین 60 اثر ارسالی برای شرکت در نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان، 15 اثر به مرحله نهایی رسید.

- ایسنا/زنجان نماینده جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان گفت: از بین 60 اثر ارسالی برای شرکت در نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان، 15 اثر به مرحله نهایی رسید.

محمدرضا منصوری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان، اظهار کرد: نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان در حوزه صنایع مس و ملیله همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه در استان نیز برگزار می شود و اختتامیه جشنواره استانی در 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر 3 نفر برتر جشنواره، 3 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب خواهند شد، افزود: برای این جشنواره 60 اثر از سوی هنرمندان استان در حوزه مس و ملیله ارسال شده بود که طبق داوری های انجام شده، 15 اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

این مسئول با بیان اینکه 4 اثر از آثار رسیده به مرحله نهایی هنرمندان استان به هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه نیز ارسال خواهد شد تا در مرحله کشوری رقابت کنند، تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان، این است که هر استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 15 اثر منتخب به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان

راهیابی 15 اثر منتخب به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان