مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-08پزشكي

افزایش بستری بیماران کرونایی در اردستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در سه روز اخیر با افزایش چند برابری بیماران بستری کرونا مواجه شده ایم و تداوم این روند شرایط دشواری را به وجود می آورد.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه روز اخیر با افزایش چند برابری بیماران بستری کرونایی در بیمارستان اردستان مواجه شده ایم و تداوم این روند با توجه به فصل سرما شرایط دشواری را به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نگران ابتلای کودکان و نوجوانان به ویروس کرونا هستیم، افزود: نباید شک و تردیدی برای خانواده ها در تزریق واکسن بچه های 9 سال به بالا وجود داشته باشد و باید هرچه زودتر فرزندان خود را علیه کرونا واکسینه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد افرادی که به ویروس اُمیکرون مبتلا می شوند، بدون علامت هستند، تصریح کرد: به دلیل ابتلای شدید مردم به ویروس اُمیکرون طبیعی است که آمار بستری بیماران افزایشی شود که این موضوع در اردستان قابل مشاهده است.

ذبیحی با بیان اینکه افراد واکسن نزده، سالمندان و کسانی که بیماری زمینه ای دارند بیشتر از دیگر افراد جامعه در خطر ابتلا هستند، افزود: طبیعتاً این گروه از افراد در خطر جدی درگیری ویروس کرونا هستند، ولی افراد دیگر جامعه هم احتمال کمتری برای درگیری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری بیماران کرونایی در اردستان

افزایش بستری بیماران کرونایی در اردستان