مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-08سياسي

500 واحد مسکونی برای محرومان گیلانی ساخته می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره اینکه در فاز دوم ساخت مسکن مددجویی در این استان 741 واحد ساخته شد، گفت: در مرحله سوم این طرح 500 واحد مسکن مددجویی ساخته می شود.

- ، سردار محمد عبدالله پور ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مرحله سوم و احداث 500 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان با اشاره به نقش مؤثر مردم در حل مشکلات کشور، بیان کرد: مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و در این سال ها همواره در دفاع از ارزش ها و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی هرگز خللی در مقاومت و صبر مردم ایجاد نکرده است، افزود: در این سال ها که دشمن همواره با توطئه آفرینی در پی ایجاد آشوب در کشور بود با بصیرت و مقاومت مردم شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از اهداف سپاه است، تصریح کرد: در فاز دوم پروژه ساخت مسکن محرومین در گیلان، 741 واحد احداث شد و در مرحله سوم نیز 500 واحد مسکن محرومین در سریع ترین زمان ممکن برای جامعه هدف احداث می شود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مسکن محرومان در روستاهای استان گیلان ساخته می شود، عنوان کرد: تمام شهرستان های گیلان دارای واحدهای مسکن محرومان هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با توجه به نیازها پروژه ساخت مسکن محرومان باید تداوم یابد، افزود: در 41 سال گذشته بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 واحد مسکونی برای محرومان گیلانی ساخته می شود

500 واحد مسکونی برای محرومان گیلانی ساخته می شود