مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-08ورزشي

استاندار تهران: در حال برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در آیین تجلیل از مدال آوران استان تهران در المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو گفت: امکان جبران زحمات این عزیزان را نداریم، - منصوری گفت: پروژه های نیمه کاره ورزشی زیادی در استان وجود دارد و در حال برنامه ریزی هستیم تا تکمیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در آیین تجلیل از مدال آوران استان تهران در المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو گفت: امکان جبران زحمات این عزیزان را نداریم، ولی هدیه بسیار ارزشمندی توسط مقام معظم رهبری به واسطه قدردانی از این عزیزان تقدیم شد و هم مطالبات و خواسته های آن ها را شنیدیم تا بتوانیم به ورزش استان کمک کنیم و در جهت پیشرفت ورزش حرکت کنیم.

تهران جزء پرظرفیت ترین و پراستعدادترین استان های کشور است و امیدواریم با اتکا به ظرفیت بخش خصوصی و مدیریت مناسب تحول ایجاد کنیم.

به گفته منصوری پروژه های نیمه کاره ورزشی زیادی در استان وجود دارد که برخی با منابع استان تکمیل خواهند شد و در حال برنامه ریزی هستیم تا برخی دیگر هم با منابع ملی و کمک بخش خصوصی تکمیل شوند.

در کنار ورزش مسائل حوزه جوانان هم مساله مهمی است که باید با تشکیل جلسه شورای جوانان استان که مدتی تعطیل بود، برنامه ریزی مناسب در این راستا را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: در حال برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی هستیم

استاندار تهران: در حال برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی هستیم