مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-08پزشكي

نزدیک شدن آمار بستری کرونا در فارس به هزار نفر


با رشد سریع آمار موارد ابتلا به کروناویروس طی روزهای اخیر و پذیرش و بستری بیش از 200 بیمار طی هر 24 ساعت، آمار بیماران بستری در بیمارستان های فارس به هزار نفر نزدیک شده است.

- براساس آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی دو هفته گذشته، آمار تعداد بیماران مبتلا به کرونای نیازمند دریافت خدمات بستری در استان فارس به شدت افزایش یافته و به چهاررقمی شدن نزدیک شده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح سه شنبه 19 بهمن، یک میلیون و 975 هزار و 621 تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های فارس تهیه و منتهی به شناسایی 564 هزار و 804 بیمار مثبت مبتلا به کروناویروس شده است.

این آمار حاکیست که با بستری 219 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 992 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 111 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 531 هزار و 106 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

شمار موارد فوت بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس همچنان تک رقمی است و طبق آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در 24 ساعت گذشته 7 هم استانی دیگر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن آمار بستری کرونا در فارس به هزار نفر

نزدیک شدن آمار بستری کرونا در فارس به هزار نفر