مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-08سياسي

فتنه سازی نمی تواند ارابه در سنگلاخ مانده بیانیه نویسان زنجیره ای را نجات دهد


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: بیانیه نویسان حرفه ای زنجیره ای بدانند اگر فتنه سازی می توانست ارابه در سنگلاخ مانده تفکراتشان را نجات دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه ای، با گرامیداشت این ایام تاکید کرد: سطر به سطر منشور گام دوم انقلاب، تجلی لحظه لحظه های مردمی است که راه را از بیراهه می شناسند و چهره شهید و قاتل را بخوبی از هم تشخیص می دهند.

متن بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به شرح زیر است: انقلاب اسلامی ملت ایران در 22بهمن 57 پدیده ای شگفت در روزگار ما و کانون تجلی و درخشندگی آرمان هایی شد که ملت های جهان چشم انتظار ظهور و بروز آن بودند.

تجلی هویت دینی، تجلی باور مشترک، تجلی وحدت، تجلی امید به افق های روشن پیش رو، تجلی عبور از مکاتب بشر ساخته و اعتصام به حبل متین کلام وحی، تجلی انقلابی گری و تلاش مجاهدانه برای شکستن نظام استبداد و سلطنت موروثی و درهم کوبیدن هیبت و هیمنه طاغوت و نظام های استکباری شرق و غرب.

انقلاب اسلامی ملت ایران نشان داد می توان از عمق تاریخ بعثت انبیا و پرچمداران توحید و یکتا پرستی ارزش های فطری بشر، اخلاق ، معنویت ، استقلال، آزادی، عدالت و مبارزه با ظلم و فساد را می توان با روش های نوین و زبان و ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه سازی نمی تواند ارابه در سنگلاخ مانده بیانیه نویسان زنجیره ای را نجات دهد

فتنه سازی نمی تواند ارابه در سنگلاخ مانده بیانیه نویسان زنجیره ای را نجات دهد