مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-08فرهنگي

تعریف ساعد سهیلی از برادرش و خاطره ای از تست گرفتن جواد عزتی


ساعد سهیلی با تمجید از بازی برادرش در «شادروان» و روایت خاطراتی از زمانی که بدون ارتباط خانوادگی خود با سعید سهیلی برای بازی در فیلمی نزد جواد عزتی تست داده بود، - ساعد سهیلی با تمجید از بازی برادرش در شادروان و روایت خاطراتی از زمانی که بدون ارتباط خانوادگی خود با سعید سهیلی برای بازی در فیلمی نزد جواد عزتی تست داده بود، گفت: پس از حدود 10 سال بازی در سینما همیشه از بازی همکارانم در جشنواره یاد می گیرم ولی شکی نیست که نامزد جایزه شدن و سیمرغ گرفتن را هم دوست دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سه شنبه 19 بهمن ماه در نهمین روز جشنواره فیلم فجر شهرک به کارگردانی علی حضرتی، تهیه کنندگی علی سرتیپی و بازی ساعد سهیلی در سینمای رسانه و مطبوعات به نمایش در آمد.

این فیلم ماجرای تمرین و تست علاقه مندان به بازیگری برای بازی در یک پروژه سینمایی است و عوامل این فیلم سینمایی که دومین ساخته بلند علی حضرتی محسوب می شود در نشست مطبوعاتی فیلم از آنچه روی پرده دیدند به ویژه بازی ساعد سهیلی ابراز رضایت کردند و همایون ارشادی که نقشی کوتاه در فیلم داشت، بازی او را شاهکار دانست.

ساعد سهیلی درباره بازی در شهرک گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم دچار تردید شدم، نه به خاطر اینکه قرار بود نقش سختی را با یک کاراکتر درونی و با کمترین میزان واکنش بازی کنم، بلکه به این خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ساعد سهیلی از برادرش و خاطره ای از تست گرفتن جواد عزتی

تعریف ساعد سهیلی از برادرش و خاطره ای از تست گرفتن جواد عزتی