مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-08اقتصادي

نتیجه مذاکرات وین باید گشایش در اقتصاد ایران باشد


از نتیجه مذاکرات وین باید برای اقتصاد ایران ومعیشت مردم گشایشی حاصل شود و هم فروش نفت و مشتقات آن باید به حالت عادی برگردد و هم پول حاصل از فروش نفت و صادرات ایران باید از کانال های بانکی و مالی بین المللی به آسانی منتقل شود.

- مرتضی فغانی دبیرکل حزب همت در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به دور جدید مذاکرات وین، گفت: به نظر می رسد که روند و جو حاکم بر مذاکرات مثبت است و به سمت توافق حرکت می کند که البته یکی از نقاط قوت تیم مذاکره کننده ایران همدلی، همراهی و هم صدایی تشکل های داخلی فارغ از گرایش ها و نگاه های سیاسی و جناح بندی ها است که پشتوانه خوبی برای آنها در میز مذاکره است.

مذاکره کننده گان ایرانی از پشتوانه حمایت داخلی برخوردارند فغانی افزود: این بار شرایط مذاکرات به گونه ای نیست که آمریکا یک طرفه، از توافق خارج شود و ایران با خویشتن داری به تعهدات خود پایبند بماند، بلکه اگر طرف مقابل در دولت فعلی و یا آتی آمریکا بدعهدی کند، ایران هم اقدام متقابل نشان خواهد داد و شیوه مذاکره به عبارتی تعهد در مقابل تعهد است.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران از پشتوانه حمایت داخلی بطور کامل برخوردار است، گفت: همه تشکل های عضو خانه احزاب ایران یک صدا و در بیانیه ای، حمایت قاطع خود از مواضع و دکترین دستگاه دیپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مذاکرات وین باید گشایش در اقتصاد ایران باشد

نتیجه مذاکرات وین باید گشایش در اقتصاد ایران باشد