مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-08ورزشي

ال کلاسیکو فوتسال به تعویق افتاد


تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، ال کلاسیکوی فوتسال را برگزار خواهند کرد، دیداری حساس که هر دو تیم به دنبال برد در این دیدار هستند و نتیجه آن برای سایر تیم ها نیز بسیار مهم است.

- هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور از روز پنجشنبه، 21 بهمن ماه با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود، 3 دیدار دیگر نیز روز جمعه و بازی دو تیم گیتی پسند و مس سونگون نیز با 3 روز تأخیر در روز یکشنبه، 24بهمن ماه برگزار می شود.

در مهم ترین بازی این هفته، گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان از مس سونگون ورزقان میزبانی خواهد کرد، دیداری که گفته می شود به دلیل ابتلای بیش از 10 نفر از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا و کافی نبودن تعداد بازیکنان این تیم برای دیدار با گیتی پسند اصفهان به تعویق بیفتد.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال از تعویق سه روزه این بازی خبر داده است و به این ترتیب، ال کلاسیکوی فوتسال ایران از ساعت 16 روز یکشنبه،24 بهمن برگزار می شود.

دیداری که وحید سلیمانی، علی حجی زاده، ایمان غلامی و رضا پورشایگان آن را قضاوت خواهند کرد و منوچهر نظری نیز ناظری داوری این دیدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ال کلاسیکو فوتسال به تعویق افتاد

ال کلاسیکو فوتسال به تعویق افتاد