مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-08سياسي

اجرای مراسم مهمان نوازی ایرانیان از لهستانی ها بررسی شد


اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع تکریم مهمان نوازی ایرانیان از مهاجران لهستانی در نشست هم اندیشی سفیر لهستان با شهردار منطقه 14 بررسی شد.

- ، ماچی فائوکوفسکی سفیر لهستان در نشست صمیمانه با شهردار منطقه 14 با اشاره به مناسبت هشتادمین سالگرد ورود مهاجران لهستانی و پناهنده شدن آن ها از شوروی به ایران گفت: درصدد هستیم مراسم بزرگداشتی همراه با ویژه برنامه های مختلف فرهنگی همراه با نصب کتیبه تاریخی در آرامستان دولاب به اجرا درآوریم و مایلیم مدیریت شهری نیز در برپایی این برنامه همکاری و مشارکت کند.

وی مهمان نوازی ایرانیان و آسایش و آرامشی که مهاجران لهستانی در سال 1942 داشتند را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: یادآوری این تاریخ و آشنایی بیش از پیش ایرانیان با جزییات این واقعه از اهداف این بزرگداشت است.

سفیر لهستان در ادامه در خصوص اجرای پروژه های مشترک احیای فضاهای شهری، احیای آثار تاریخی و طرح های زیست محیطی نیز اعلام آمادگی کرد.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه 14 نیز ضمن معرفی منطقه و بیان خصوصیات ویژه ای که باعث شده این منطقه به دارالمومنین تهران شهرت یابد، گفت: برای برنامه ریزی جهت اجرای ویژه برنامه ها با عنوان هفته فرهنگی در آبان ماه سال آینده و یادبود مهمان نوازی ایرانیان آمادگی کامل داریم و این فرصت را مغتنم می شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مراسم مهمان نوازی ایرانیان از لهستانی ها بررسی شد

اجرای مراسم مهمان نوازی ایرانیان از لهستانی ها بررسی شد