مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-08سياسي

لزوم تعیین تکلیف پروانه چرای دامداران فوت شده


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: وراث دامداران فوت شده دو سال فرصت دارند که پروانه چرای آن شخص را تعیین تکلیف کنند.

- پیمان فقیه ظهر امروز (19 بهمن ماه) در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد، با بیان اینکه منابع طبیعی بدون مردم و اصحاب رسانه هیچ کاره است، اظهار کرد: پویش مردمی هر ایرانی یک درخت و پویش مردمی هر شهید دفاع مقدس هزار اصله نهال از جمله پویش های مردمی است.

وی با اشاره به تبدیل پروانه های چرا تا پایان سال جاری، افزود: همه صاحبان پروانه چرا در سطح استان موظف هستند پروانه چرای خود را به طرح های مرتع داری تمدید کنند در غیر این صورت پروانه چرا باطل می شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف پروانه چرای دامداران فوت شده، خاطرنشان کرد: وراث آنان تا دو سال فرصت دارند نسبت به تعیین تکلیف پروانه چرا اقدام کنند و به صورت توافقی یکی از وراث را به عنوان نماینده آن شخص معرفی کنند.

همچنین امسال آمادگی داریم به هر تعداد متقاضی در راستای زراعت چوب نهال ارایه دهیم و در شهرستان ها تامین خواهد شد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: شهرستان ماهنشان به دلیل کوهستانی بودن و شیبدار بودن اراضی بیشتر در معرض سیل قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف پروانه چرای دامداران فوت شده

لزوم تعیین تکلیف پروانه چرای دامداران فوت شده