مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-08اقتصادي

کشت برنج در سال آینده قراردادی می شود


سالانه فقط حدود یک میلیارد و 300 میلیون دلار محصولات سبزی و صیفی از جمله گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی از کشور صادر می شود و به دنبال این هستیم که تمام این محصولات را شناسنامه دار کنیم و اطلاعات مربوط به آن ها را در اختیار کشور های مبدا قرار دهیم.

- معاون وزیر جهاد کشاورزی: برای سال آینده کشت برنج در 40 هزار هکتار از اراضی کشور به صورت قراردادی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ آقای علیرضا مهاجر در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه هیچ محصولی در کشور نباید کشت شود مگر اینکه مشتری آن مشخص باشد گفت: در حال حاضر صد درصد شکر کشور به صورت قراردادی تولید می شود همچنین در محصول پنبه نیز به دنبال افزایش کشت قراردادی هستیم.

در حوزه گندم از سال گذشته قرارداد هایی با کارخانجات ماکارونی برای کشت گندم دوروم منعقد شده و به دنبال این هستیم که کارخانجات صنعتی به حوزه کشت سیب زمینی ورود کند و تولید این محصول نیز به شکل قراردادی انجام شود.

پیش بینی تولید 10 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری/ قیمت 9500 تومانی به ما ابلاغ نشده استمعاون وزیر جهاد کشاورزی درباره کشت گندم نیز گفت: سالانه 2 میلیون هکتار گندم آبی و 4 میلیون هکتار گندم دیم در کشور تولید می شود و امسال سومین سالی است که میزان بارندگی ها در کشور مطلوب نبوده بطوریکه در حال حاضر نیز میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت برنج در سال آینده قراردادی می شود

کشت برنج در سال آینده قراردادی می شود