مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 21:122022-02-08سياسي

مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب شد


حشمت الله حیات الغیب با حکم رییس سازمان زندان ها به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی طی حکمی حشمت الله حیات الغیب را به عنوان مدیرکل زندان های استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای سید حشمت الله حیات الغیب با سلام و تحیت نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی در عرصه زندانبانی به موجب این حکم به سمت مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران منصوب می شوید.

اجرای احکام قضایی همزمان با اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده از جمله اهداف مهم و بنیادی سازمان بوده که دسترسی به آن مستلزم برنامه ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش اسلام، بهره گیری از تمام امکانات و نیز همکاری و هماهنگی همه جانبه با مدیران و مسئولان ستادی سازمان و مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت آنان خواهد بود.

انتظار است با بهره گیری از ظرفیت های های موجود تمام تلاش و اهتمام همه جانبه خود را در جهت سالم سازی هر چه بیشتر زندان ها از طریق تفکیک و طبقه بندی زندانیان، ایجاد زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب شد

مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب شد