مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-09اقتصادي

فروش بلیت اتوبوس برای واکسن نزده ها ممنوع شد


مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: شرکت های حمل و نقلی برای هیچ کس جز افرادی که واکسن زده اند یا تست پی سی آر منفی داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، داریوش باقرجوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رعایت پروتکل های بهداشتی اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای اظهار کرد: رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم الاجرا است و به محض ابلاغ ما نیز سختگیری پروتکل ها را به شرکت های حمل و نقلی ابلاغ خواهیم کرد که البته در حال حاضر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در اتوبوس ها و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر مسافرانی که بخواهند از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای مسافرت استفاده کنند در هنگام تهیه بلیت از آنها درخواست کارت واکسن و یا پی سی آر منفی 72 ساعته می شوند.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اینکه فروش بلیت در خارج از پایانه ممنوع است گفت: برای هیچکس جز افرادی که یا واکسن زده باشند یا تست پی سی آر منفی 72 ساعته ارائه دهند بلیت اتوبوس صادر نمی شود.

وی گفت: به دلیل رعایت سختگیری های صدور بلیت و جابجایی مسافر، آمار مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سالهای 1399 و 1400 نسبت به سال 1398 که کرونا وجود نداشت 40 تا 50 درصد کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت اتوبوس برای واکسن نزده ها ممنوع شد

فروش بلیت اتوبوس برای واکسن نزده ها ممنوع شد