مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-09سياسي

قوانین فعلی در خصوص حمایت قانونی از محیط بانان ناقص است


یک حقوقدان با بیان این که در خصوص حمایت قانونی از محیط بانان، قوانین فعلی ناقص است پیشنهاد کرد که در قوه قضاییه مراجع اختصاصی با قضات متخصص و شعبات ویژه برای رسیدگی به جرایم علیه محیط بانان و جرایم محیط بانان علیه دیگران تشکیل شود.

- یک حقوقدان با بیان این که در خصوص حمایت قانونی از محیط بانان، قوانین فعلی ناقص است پیشنهاد کرد که در قوه قضاییه مراجع اختصاصی با قضات متخصص و شعبات ویژه برای رسیدگی به جرایم علیه محیط بانان و جرایم محیط بانان علیه دیگران تشکیل شود.

  علی نجفی توانا در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با اصلاح قوانین مربوط به محیط بانان گفت: با توجه به حکم قطعی قصاص محیط بان کرمانشاهی یک بار دیگر مباحثی پیرامون حقوق این حافظان محیط زیست و هم چنین ضوابط حاکم بر نحوه عملکرد آن ها در نظام تقنینی و قضایی ما مطرح شد.

وی با بیان این که واقعیت این است که ما با دو مولفه که در تقابل یکدیگر قرار دارند درعین داشتن پشتوانه قانونی مواجهیم گفت: از یک طرف، محیط زیست ما به دلیل تعرض و تجاوز عده ای که با منافع و مطامح مادی یا برای سرگرمی و تفریح گونه های نادر حیوانات را شکار می کنند با خطر روبه رو است و می بینیم که قانون محیط بانان را مکلف نموده است که برای دفاع از حیات وحش یا محیط زیست به عنوان حافظان آن از هیچ کوششی فرو نگذارند و همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین فعلی در خصوص حمایت قانونی از محیط بانان ناقص است

قوانین فعلی در خصوص حمایت قانونی از محیط بانان ناقص است