موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-09بين الملل

کره شمالی: می توانیم با موشک هایی که قادرند به آمریکا برسند، جهان را در بهت فرو ببریم


کره شمالی درباره موشک هایی صحبت کرده که می توانند آمریکا را هدف قرار دهند و جهان را در بهت و حیرت فرو ببرند.

- کره شمالی درباره موشک هایی صحبت کرده که می توانند آمریکا را هدف قرار دهند و جهان را در بهت و حیرت فرو ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: در جهان امروز که بسیاری از کشورها زمانشان را با تعامل با آمریکا و تبعیت کورکورانه و تسلیم و اطاعت از آن هدر می دهند، تنها کشور ما در این کره خاکی است که می تواند با شلیک موشکی که می تواند به سرزمین اصلی آمریکا برسد، جهان را تکان دهد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: بیش از 200 کشور در جهان هستند اما تنها تعداد معدودی بمب های هیدروژنی، موشک های بالستیک قاره پیما و موشک های فراصوت دارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، تنش ها بین کره شمالی و آمریکا از زمان آزمایش تعدادی موشک از سوی پیونگ یانگ در ژانویه 2022 شدت گرفته است.

این بیانیه از سوی وزارت خارجه کره شمالی پس از آن منتشر شد که سازمان ملل اخیرا متوجه شده که این کشور ظرفیت های موشکی خود را افزایش داده و میلیون ها دلار هم از طریق حملات سایبری به جیب زده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، موشکهای کره شمالی با هدف بازدارندگی جنگ هستند و بیانگر دستاوردهای عظیم و قابل ملاحظه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: می توانیم با موشک هایی که قادرند به آمریکا برسند، جهان را در بهت فرو ببریم

کره شمالی: می توانیم با موشک هایی که قادرند به آمریکا برسند، جهان را در بهت فرو ببریم