مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-09ورزشي

فرناندز کارهای بزرگی در تیم ملی هندبال کرد


سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال کشورمان عملکرد سرمربی سابق تیم ملی را در رقابت های آسیایی قابل قبول دانست و گفت: مانوئل فرناندز کارهای بزرگی در تیم ملی هندبال ایران کرد.

-   ناصر سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کسب جواز حضور تیم ملی هندبال ایران در رقابت های جهانی 2023، اظهار کرد: کسب این افتخار که پس از هشت سال برای تیم ملی هندبال ایران رقم خورد، بخاطر عملکرد قابل قبول و قابل دفاعی بود که در رقابت های آسیایی عربستان داشتیم.

وی به حواشی که پس از پایان این رقابت ها در خصوص عملکرد تیم ملی و سه باخت آخر آن مطرح شد اشاره داشت و گفت: اگر بخواهیم حضورمان را در این رقابت ها به دو بخش تقسیم کنیم، بخش اول شروع رقابت ها بود که آن را طوفانی آغاز کردیم و نتایج خوبی گرفتیم، اما در ادامه رقابت ها، برابر چند تیم قدرتمند قرار گرفتیم که یکی از آنها تیم قطر بود، قطری که یکی از تیم های شاخص دنیا در هندبال است و نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.

وی افزود: تیم بحرین هم یکی از هشت تیم برتر المپیک است و جایگاه قدرتمندی در هندبال دارد، از سویی در بازی پایانی هم برابر تیم عربستانِ میزبان قرار گرفتیم که از یک طرف از امتیاز میزبانی بهره می برد و از طرف دیگر برای این دیدار تعدادی از بازیکنان ما بیمار بودند و اگر بخواهیم یک تحلیل آنالیزی از دقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرناندز کارهای بزرگی در تیم ملی هندبال کرد

فرناندز کارهای بزرگی در تیم ملی هندبال کرد