مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-09اقتصادي

رفع مشکلات واحدهای صنعتی راکد در سراسر کشور/ صنایع کم آب بر تقویت می شود


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال از برنامه های اصلی این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز در آیین معارفه سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: سمنان یکی از قطب های بزرگ علمی و صنعتی کشور بوده و از مناطقی محسوب می شود که به خاطر منابع و سرمایه انسانی و عمق علمی آن همواره مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از رسالت های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، فراهم آوردن زمین و زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای صنعتی در کنار حمایت از صنایع کوچک است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال از برنامه های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است.

رحیمی تصریح کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی راکد و بازگشت آن ها به چرخه تولید از طریق رفع مشکلات آن ها و تعامل و همکاری همه دستگاه های ذی ربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات واحدهای صنعتی راکد در سراسر کشور/ صنایع کم آب بر تقویت می شود

رفع مشکلات واحدهای صنعتی راکد در سراسر کشور/ صنایع کم آب بر تقویت می شود