مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-09سياسي

با پیروزی انقلاب اسلامی مساجد احیا شدند


زرهانی با اشاره به نقش مساجد در انقلاب اسلامی گفت: مساجد به نحوی بود که تعداد کمی از مسلمین و مومنین در مساجد حضور داشتند و مطلع از مواضع سیاسی جامعه بودند و با پیروزی انقلاب مساجد احیا شدند و در دوران دفاع مقدس هر سنگر متصل به یک مسجد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار تخصصی نماز با موضوع نقش نماز و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران، ائمه جماعت، کاکنان و دبیران دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان با سخنرانی سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، سه شنبه( 19بهمن ماه) برگزار شد.

سید احمد زرهانی در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مسجد و نماز در شکل گیری انقلاب، گفت: دو انقلاب در قرن بیستم رخ داد که با انقلاب ماتریالیسم نیمی از جهان زیر پرچم مادی گری رفت و با انقلاب الهی که در اواخر قرن بیستم اتفاق افتاد، خواستگاه جهان بینی توحیدی در جهان اتفاق افتاد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز افزود: از زمان رونسانس این تصور به وجود آمد که دین فاقد برنامه برای امورات زندگی مردم هست ولی در این میان حکمت خداوند بر این قرار گرفت که معادلات سیاسی آن دوران را بهم ریخت و فضا برای یک انقلاب فرهنگی فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیروزی انقلاب اسلامی مساجد احیا شدند

با پیروزی انقلاب اسلامی مساجد احیا شدند