مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-09سياسي

مطهری: با بسته بودن دست پلیس اراذل و اوباش جامعه را به سمت ناامنی می برند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند، - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند، گفت: باید به پلیس اجازه داد برای حفظ امنیت جامعه، آرامش، آسایش مردم و حفظ جان خویش رگ حیات اراذل و اوباش جانی را بزنند تا حریم امنیت جامعه شکسته نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش رگ گردن او را قطع می کنند و جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند.

باید به پلیس اجازه داد برای حفظ امنیت جامعه، آرامش، آسایش مردم و حفظ جان خویش رگ حیات اراذل و اوباش جانی را بزنند تا حریم امنیت جامعه شکسته نشود.

در اجرای این وظیفه نباید تعلل کرد.

وی در این توییت خود از هشتگ علی اکبر رنجبر استفاده کرده است.

شامگاه چهارشنبه (13 بهمن ماه)، ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند که در این درگیری سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر بر اثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: با بسته بودن دست پلیس اراذل و اوباش جامعه را به سمت ناامنی می برند

مطهری: با بسته بودن دست پلیس اراذل و اوباش جامعه را به سمت ناامنی می برند