مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-09دانش

تأسیس سه دانشکده میان رشته ای در دانشگاه تهران گامی در راستای دانشگاه کارآفرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در برنامه زنده تلویزیونی شبکه 4 سیما، در پاسخ به سوالی درباره سیاست ها و راهبردهای کنونی دانشگاه تهران، - رییس دانشگاه تهران از تأسیس سه دانشکده جدید حکمرانی، گردشگری و تجارت در دانشگاه تهران با رویکرد میان رشته ای، به عنوان گامی در راستای دانشگاه کارآفرین نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در برنامه زنده تلویزیونی شبکه 4 سیما، در پاسخ به سوالی درباره سیاست ها و راهبردهای کنونی دانشگاه تهران، به شعار محوری دانشگاه مبنی بر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی اشاره کرد و لازمه تحقق سبک مدیریت جهادی در فضای آموزش عالی و دانشگاه تهران را لحاظ نمودن توأمان سه مؤلفه عقلانیت، معنویت و عملگرایی دانست.

مقیمی گفت: در عنصر اول مدیریت جهادی حتماً باید عقلانیت مبتنی بر خرد جمعی و رجوع به دیدگاه ها و نظرات ذی نفعان اصلی دانشگاه یعنی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و حتی ذی نفعان بیرونی که با دانشگاه ارتباط و تعامل دارند، جاری و ساری شود.

وی همچنین بر طراحی و ایجاد مکانیزیم هایی برای تسهیل بهره برداری از دیدگاه های ذی نفعان دانشگاه و ایجاد فضای مشارکت آنها در فرآیند تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس سه دانشکده میان رشته ای در دانشگاه تهران گامی در راستای دانشگاه کارآفرین است

تأسیس سه دانشکده میان رشته ای در دانشگاه تهران گامی در راستای دانشگاه کارآفرین است