مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-09سياسي

توسعه اقتصادی در هرمزگان باید به توسعه عدالت ختم شود


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: باید توسعه اقتصادی و صنعتی صورت گیرد اما باید به توسعه عدالت ختم شود که این موضوع در هرمزگان تا امروز چندان موفقیت آمیز نبوده است.

- محمد آشوری صبح امروز (20 بهمن ماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، افزود: امروز روز بزرگی برای توسعه هرمزگان رقم خورد و شاهد آینده درخشانی برای صنعت فولاد کشور و هرمزگان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی در سطح کشور برای خودکفای در صنعت فولاد بود که امروز خوشبختانه به این مرحله رسیده ایم، اظهار کرد: امروز به نقطه پایدار در عرصه فولاد دست یافته ایم و زمینه توسعه نیز فراهم است که برای رسیدن به توسعه مورد هدف باید تلاش و برنامه ریزی مجدانه ای صورت گیرد.

آشوری با اشاره به اینکه بر این باورم که توسعه باید متوازن و همه جانبه و پایدار باشد، اظهار کرد: امروز می دانیم که اختلال در روند ساختاری توسعه کشور وجود دارد که باید این موضوع نیز هرچه سریعتر اصلاح شود.

وی با بیان اینکه امروز خوشحالم زمینه توسعه ممتوازن در هرمزگان در حال رقم خوردن است، عنوان کرد: در مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر مانع زدایی همواره تأکید کرده ایم و بنایمان حمایت و پشتیبانی از تولید و اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی در هرمزگان باید به توسعه عدالت ختم شود

توسعه اقتصادی در هرمزگان باید به توسعه عدالت ختم شود