مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-09سياسي

کمر تحریم مفتضحانه شکسته است


در بخش تولید امسال باوجود سختی ها موفق عمل کردیم هیچ اشتغالی تعطیل شد و هیچ کارگری بدون حقوق نمانده که نشان می دهد کمر تحریم ها مفتضحانه شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرویز فتاح ظهر امروز در نشستی با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه و سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به اینکه جنس خدمات این نهاد و افتتاح امروز از جنس انقلاب، امام و نظام است، اظهار کرد:  املاک غارت شده به دست پهلوی را به دست نظام و انقلاب و مردم مظلوم، محروم و حق دار برسانیم.

وی با بیان اینکه این کار را امروز به صورت نمادین در ساری انجام می دهیم، افزود: این کار برای مردم و دنیا پیام دارد که جمهوری اسلامی ایران رفتارش با اموال و املاک ملت که غضب شده به چه صورت خواهد بود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به تغییر دولت طی ماه های اخیر، بیان کرد: تجربه نشان می دهد این تغییرات ماهوی است، تقاضای من از استاندار این است دولت مستقر شود البته تغییر دولت به معنای تغییر همه مدیران نیست بلکه باید کار به دست اهلش سپرده شود چون فرصت خیلی زیاد نیست شرایط اقتصادی و بین المللی حساسیتی ایجاد کرده است و فرصت ها از دست نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمر تحریم مفتضحانه شکسته است

کمر تحریم مفتضحانه شکسته است