مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:282022-02-09فناوري

دلایل اعتراض کاربران و گیرندگان «نسخه های الکترونیک»


همکاری نه چندان خوب برخی از بیمه های تکمیلی و بسیاری مسائل دیگر از جمله چالش هایی بودند که طرح با آن ها روبه رو بود که خوشبختانه بسیاری از آن ها در گذر زمان درحال حل وفصل است.

- مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی مشکلات و مزایای نسخ الکترونیک را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از سازمان تامین اجتماعی؛ شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی در این مورد، گفت: مشکلات و چالش های این طرح را می توان از ابعاد مختلف بررسی کرد که عمدتاً یا زیرساختی هستند مانند مشکلات مخابراتی، ظرفیت اینترنتی و پهنای باند و ظرفیت سرورها که باعث بروز کندی و قطعی سیستم های نسخه نویسی و نسخه پیچی شده و سبب اعتراض کاربران و گیرندگان خدمت می شود.

وی افزود: یا مشکلات ناشی از خود سامانه های نسخه نویسی است؛ مانند اینکه (user- friendly) نباشد و کار با این سامانه ها را سخت کند.

همچنین استاندارد نبودن کدینگ خدمات دارو، مقاومتی که به طور طبیعی برخی از مؤسسات و پزشکان طرف قرارداد نسبت به اجرای طرح دارند.

غفاری در مورد دیگر چالش نسخ الکترونیک، گفت: همکاری نه چندان خوب برخی از بیمه های تکمیلی و بسیاری مسائل دیگر از جمله چالش هایی بودند که طرح با آن ها روبه رو بود که خوشبختانه بسیاری از آن ها در گذر زمان درحال حل وفصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اعتراض کاربران و گیرندگان «نسخه های الکترونیک»

دلایل اعتراض کاربران و گیرندگان «نسخه های الکترونیک»