مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-09اقتصادي

تهیه طرح آمایش صنعتی استان ها/ 1715 واحد اقتصادی به چرخه تولید برگشت


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تهیه طرح آمایش صنعتی استان ها خبر داد و گفت: امسال 1715 واحد اقتصادی در کشور احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

- ، علی رسولیان امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت لرستان گفت: تشکر می کنم از زحمات بهزاد منصوری رییس سابق سازمان صمت لرستان که انصافاً در این مدتی که مسئولیت را برعهده داشتند تلاش های خوبی برای ارتقای صنعت استان داشتند و امیدوارم در فضای جدیدی که فعالیت می کنند موفق باشند.

وی با بیان اینکه امروز معارفه آقای جعفری را داریم، ایشان نیروی جوان، فعال و از داخل مجموعه سازمان هستند، تصریح کرد: فرآیند انتخاب مدیران در وزارت صنعت، معدن و تجارت اینگونه است که مدیرانی که پیشنهاد می شوند مراحلی طی می کنند و هم از نظر دانش و علم مورد بررسی جدی قرار می گیرند و هم از نظر توانمندی های مدیریتی و تجارب، آشنایی با ظرفیت های منطقه ای و محلی و شناخت نسبت به موضوعات بررسی می شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: آقای جعفری همه خصوصیت ها را به درستی داشتند، همراه و همسوی با نظام و دولت مردمی هستند و ان شاءالله با کمک بخش خصوصی و مسئولین در حوزه صنعت استان موفق باشند.

تهیه نقشه صنعتی کشور برای توسعه استان های محروم اثر گذار است رسولیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح آمایش صنعتی استان ها/ 1715 واحد اقتصادی به چرخه تولید برگشت

تهیه طرح آمایش صنعتی استان ها/ 1715 واحد اقتصادی به چرخه تولید برگشت