مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-09ورزشي

امضا تفاهم نامه فدراسیون ورزش های همگانی با تربیت بدنی ارتش


تفاهم نامه همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی با سازمان تربیت بدنی ارتش به منظور برگزاری دوره های مربیگری «آمادگی رزم» امضا شد.

- و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم رونمایی از دوره مربیگری آمادگی رزم ظهر امروز چهارشنبه 20 بهمن با حضور افشین ملایی رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، سرهنگ حسین امیدی رییس سازمان تربیت بدنی کل ارتش، امیر سرتیپ دوم حسینی رییس هیأت ورزش های همگانی ارتش، سرهنگ بابک امیرنژاد مدیر طرح و ارزیابی سازمان تربیت بدنی ارتش و سرگرد رضا شربت زاده رییس اکادمی ورزش ارتش برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسین امیدی با اشاره به امکانات و تجهیزاتی که ارتش برای ورزش دارد، گفت: ارتش پتانسیل بالایی از نظر اماکن و سرانه ورزش در کشور دارد و در دور افتاده ترین نقاط کشور هم امکاناتی دارد که می تواند زمینه را برای ورزش همگانی فراهم کند.

وی با بیان این که شعار ارتش در دوران کرونا ورزش تعطیل نیست بود، ادامه داد: امیدوارم همکاری و تعامل تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ورزشهای همگانی بیشتر از گذشته شود و براساس تفاهم نامه ای که امضا شده است بتوانیم برنامه های تأثیرگذاری را در حوزه ورزش همگانی در سراسر کشور اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه فدراسیون ورزش های همگانی با تربیت بدنی ارتش

امضا تفاهم نامه فدراسیون ورزش های همگانی با تربیت بدنی ارتش