مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-09حوادث

دستگیری باند سارقان مسلح در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان ازدستگیری اعضای باند سارقان مسلح محموله های خودرو و کشف 31 فقره سرقت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی امروز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه جمعی از رانندگان وسایل نقلیه مبنی بر اینکه افرادی مسلح در محورهای مواصلاتی استان با تهدید سلاح محموله خودروهای آنان را سرقت می کنند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم های ویژه در محورهای مواصلاتی لرستان مستقر و با رصد و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 نفر اعضای یک باند سارقان مسلح شده و آنان را طی عملیاتی ضربتی حین سرقت محموله یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با اشاره به توقیف 4 دستگاه خودرو مربوط به سارقان، گفت: سارقان به 31 فقره سرقت محموله خودرو اعتراف کردند و 2 قبضه سلاح جنگی، مقادیری فشنگ مربوطه، 3 تن و 320 کیلوگرم برنج، مقادیر زیادی خواروبار و پوشاک مسروقه از آنان کشف و تحویل مال باختگان شد.

الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد، موارد مشکوک را هر چه سریعتر به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان مسلح در لرستان

دستگیری باند سارقان مسلح در لرستان