مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-09سياسي

تشریح عملکرد حوزه آموزش دانشگاه سیستان و بلوچستان


معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: ما سعی کردیم تا با فعالیت های آموزشی و پژوهشی بتوانیم زمینه لازم را فراهم کنیم تا دانشجویان بهتر با مسائل سیستان و بلوچستان، - محل تحصیل و زندگی خود آشنا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فرهاد شهرکی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان تلاش داشته در پنج دهه فعالیت امانتدار خوبی برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و جامعه محور بودن باشد یعنی همراه با نقش هایی که دانشگاه ها باید ایفا کند سعی کرده این ماموریت ها را نیز به خوبی به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: سیاست این دانشگاه آموزش بر مبنای مهارت محوری و کارآفرینی دانشجویان است که در این راستا سعی شده پایان نامه ها و رساله ها با توجه به نیازهای استان باشد.

شهرکی گفت: متاسفانه تا قبل از انقلاب دانشگاه ها در شرایط خوبی به سر نمی بردند و تعداد دانشجوهای سیستان و بلوچستان حدود یک هزار نفر بود اما هم اینک به برکت نظام مقدس به 100 هزار دانشجو می رسد.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانشگاه این استان توانسته در راستای حل مشکلات و معضلات جامعه پیرامونی خودش چه مشکلات منطقه ای، کشوری و بین المللی نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد حوزه آموزش دانشگاه سیستان و بلوچستان

تشریح عملکرد حوزه آموزش دانشگاه سیستان و بلوچستان