مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-09ورزشي

درخواست کی روش برای جدایی از مصر!


سنگربان سابق تیم ملی مصر مدعی شد که کارلوس کی روش از رییس فدراسیون فوتبال مصر خواسته است بعد از شکست برابر سنگال، این تیم را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمد شوبیر سنگربان سابق تیم ملی مصر و کارشناس برنامه های تلویزیونی این کشور مدعی شد که کارلوس کی روش پس از شکست تیم ملی مصر برابر سنگال در فینال جام ملت های آفریقا، به رییس فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد داده است تا از سمت خود کنار برود.

احمد شوبیر که در برنامه تلویزیونی به وقت ورزشگاه از شبکه آن تایم اسپورت مصر حضور پیدا کرده بود، با اعلام این موضوع گفت: کارلوس کی روش پس از باخت مقابل سنگال، با جمال علام رییس فدراسیون فوتبال مصر به گفتگو پرداخت و به او گفت که اگر رییس فدراسیون فدراسیون بخواهد، او از سمت خود کناره گیری می کند و حتی بند جریمه فسخ یک طرفه قراردادش را نیز از آنها مطالبه نخواهد کرد.

شوبیر همچنین در پایان صحبت های خود تأکید کرد که جمال علام رییس فدراسیون فوتبال مصر تمایل کی روش برای جدایی را رد کرده و به حمایت از سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته است.

او به کی روش اعلام کرده است که نسبت به کار این سرمربی اعتماد دارد و از تیم ملی مصر تا زمان برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی و دیدار با سنگال حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کی روش برای جدایی از مصر!

درخواست کی روش برای جدایی از مصر!