مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-09سياسي

توزیع 600 بسته معیشتی و 33 سری جهیزیه در سیرجان


معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان از توزیع 600 بسته معیشتی و 33 سری جهیزیه به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: در ادامه نهضت کمک مؤمنانه 600 بسته معیشتی شامل مواد غدایی به ارزش 3 میلیارد ریال به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و توسط گروه های جهادی با حفظ شان و کرامت مردم در بین نیازمندان از پیش شناسایی شده اقصی نقاط شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع 33 سری جهیزیه در بخش بلورد بیان کرد: در نهمین روز از دهه مبارک فجر،جهیزیه 33 نوعروس نیازمند به همت مجتمع جهان فولاد سیرجان در بخش بلورد توزیع شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان تصریح کرد:پروژه برق رسانی روستای اکبر آباد دیوان بیگی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه سیرجان از افتتاح دو نمایشگاه مدرسه انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت:نمایشگاه مدرسه انقلاب با هدف آشنایی دانش آموزان با نظام اسلامی، اهداف انقلاب، مقایسه قبل و بعد از انقلاب، کارنامه پهلوی و و به تصویر کشیدن حوادث و دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 بسته معیشتی و 33 سری جهیزیه در سیرجان

توزیع 600 بسته معیشتی و 33 سری جهیزیه در سیرجان