مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:572022-02-09اقتصادي

رفع مشکل صادرات محصولات گلخانه ای دهاقان در دستور کار است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نامه نگاری های لازم برای رفع مشکل صادرات محصولات گلخانه ای دهاقان انجام شده و به زودی تیمی از مسئولان برای بازدید به دهاقان خواهند آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد مرادمند عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان اظهار کرد: با توجه به نیاز به مصرف بهینه آب در کشور، روی آوردن به کشت گلخانه ای ضرورت ویژه در کشور تلقی می شود، باید نگاه جدید و ویژه به گلخانه ها داشته باشیم و مسئولان هم حامی گلخانه داران باشند.

وی عنوان کرد: در آمایش سرزمینی، سند ملی آب و الگوی کشت را به روز کردیم و در اختیار فرمانداران قرار دادیم و مشخص شد که شهرستان دهاقان باید چه میزان گلخانه صیفی و گل احداث کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی دهاقان از افزایش 10 برابری محصولات کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: ما در کشت گلخانه ای سعی بر تولید محصول در خارج از فصل را داریم و با توجه به اینکه به جای سطح زمین از فضای گلخانه ای استفاده می شود، محصولات تا 10 برابر افزایش می یابند.

وی افزود: محصولات گلخانه ای ایران از سوی کشور روسیه برگشت داده شد و صادراتی که اولویت دهاقان بود در حال حاضر متوقف و منجر به ضرر گلخانه داران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل صادرات محصولات گلخانه ای دهاقان در دستور کار است

رفع مشکل صادرات محصولات گلخانه ای دهاقان در دستور کار است