مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:422022-02-09سياسي

رییس جهاد دانشگاهی: توان حل مشکلات را در درون کشور داریم


ما به عنوان جامعه علمی و فرهنگی کشور معتقدیم توان حل مشکلات را در درون کشور داریم و در این زمینه باید از فرصت ها و ظرفیت ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس جهاد دانشگاهی گفت: ما به عنوان جامعه علمی و فرهنگی کشور معتقدیم توان حل مشکلات را در درون کشور داریم و در این زمینه باید از فرصت ها و ظرفیت ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

دکتر حمیدرضا طیبی شامگاه چهارشنبه 20 بهمن ماه در نشست تببین اهداف جهاد دانشگاهی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید نهادی باشد که علم را به فناوری تبدیل و به جامعه ارائه می کند تا مشکلات حامعه مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مجموعه کارهای انجام شده در جهاد دانشگاهی نشان دهنده آن است که پتانسیل کار در کشور فراوان است و باید از ظرفیت های موجود در کشور برای شکوفایی اقتصاد و رشد و توسعه کشور استفاده کرد.

طیبی ادامه داد: ما به عنوان جامعه علمی و فرهنگی کشور معتقدیم توان حل مشکلات را در درون کشور داریم و در این زمینه باید از فرصت ها و ظرفیت ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

وی افزود: جامعه علمی و فرهنگی کشور باید به حوزه مدیریت کشور برای حل مشکلات کمک کند تا مجموعه مدیریتی کشور بتواند با تصمیم گیری درست در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی: توان حل مشکلات را در درون کشور داریم

رییس جهاد دانشگاهی: توان حل مشکلات را در درون کشور داریم