مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 02:322022-02-09فرهنگي

روز شلوع و پرسوژه عکاس ها در جشنواره فیلم فجر


دهمین روز جشنواره فیلم فجر در یک روز پرحاشیه در حالی به پایان رسید که شک و شبهه ها درباره آراء مردمی کار را به تشکیل کمیته ی ویژه و دستور رییس سازمان سینمایی برای شفاف سازی رساند، - آن هم در شرایطی که برخی تهیه کنندگان می گویند احتمال حذف سیمرغ مردمی از جشنواره امسال را شنیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه بیستم بهمن ماه روز پرحاشیه ای در سینمای رسانه ها رقم خورد؛ حاشیه هایی که با ماجرای ابهام در رأی تماشاگرانی که برای دیدن فیلم ها در سینماهای مردمی بلیت خریده اند شروع شد و بعد با فیلم خائن کشی ، غیبت مسعود کیمیایی و و کَل کَل مهران مدیری و علی اوجی برای شفاف سازی درباره برگزاری نشست فیلم خائن کشی بدون کارگردانش به اوج رسید.

در این روز دو فیلم ضد و خائن کشی در مرکز همایش های برج میلاد برای اهالی رسانه و منتقد به نمایش در آمدند که در این گزارش به واکنش مخاطبان سینمای رسانه و اتفاق های دیگر روز دهم جشنواره فجر اشاره می شود.

*اولین فیلمی که در سینمای رسانه نمایش داده شد ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی بود که پیش تر با فیلم لباس شخصی در جشنواره فجر شرکت کرده بود.

او این فیلم را بر اساس روایتی تخیلی اما با زمینه واقعی مربوط به ترور شهید بهشتی و نفوذ سازمان منافقین به جمهوری اسلامی ساخته بود؛ فیلمی که شباهت زیادی با آثار محمدحسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شلوع و پرسوژه عکاس ها در جشنواره فیلم فجر

روز شلوع و پرسوژه عکاس ها در جشنواره فیلم فجر