مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-10سياسي

بهره برداری از 4 پروژه توسعه فولادی در هرمزگان


همزمان با ایام دهه فجر، بهره برداری از 4 طرح فولادی از طرح توسعه فولاد هرمزگان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 4 طرح توسعه ای فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، استاندار و نمایندگان هرمزگان در خانه ملت کلنگ زنی شد.

این چهار پروژه شامل احداث مدول سوم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت 900 هزار تن در سال، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت 10 هزار نرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن، احداث سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی با ظرفیت 28 هزار تن و احداث مگا مدول احیا مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز با ظرفیت یک میلیون و 700 هزار تن در سال و با سرمایه گذاری فولاد هرمزگان امروز صورت پذیرفت.

  مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این مراسم ضمن اعلام آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه بزرگ از سوی این شرکت، گفت: امروز با نگاه ویژه مدیران فولاد مبارکه، مجموعه فولاد هرمزگان فصل جدیدی از توسعه را آغاز کرده است.

عطالله معروفخانی تأکید کرد: با جدیت توسعه صنایع فولادی در هرمزگان را پیگیری می کنیم و فلسفه وجودی فولاد مبارکه ایجاد زیرساخت و توسعه فولاد در کشور است که این مهم در هرمزگان نیز جریان دارد و امیدوارم بتوانیم با ایجاد توسعه و افزایش تولید و اشتغال زایی در هرمزگان گام های مؤثری را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه توسعه فولادی در هرمزگان

بهره برداری از 4 پروژه توسعه فولادی در هرمزگان