مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-10فرهنگي

حاشیه ای که مهمترین «سیمرغ» فجر را تهدید می کند/ اینجا خبری نیست!


حواشی و اعتراضات نسبت به فرآیند ثبت آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر که منجر به صدور دستور بررسی دقیق از سوی رییس سازمان سینمایی شد، مهمترین سیمرغ این دوره را با چالشی جدی مواجه کرده است.

- تماشا کنید.

چهره روز؛ مهران مدیری بازهم با عینکی دودی بر روی چشم در جمع اصحاب رسانه حاضر شد، مانند دو سال پیش که در فیلم درخت گردو ایفای نقش کرده بود و تأثر شدید از تماشای فیلم و البته بی خوابی را دلیل استفاده از عینک دودی اعلام کرد.

این بار اما سرحال تر و پرانرژی تر از دو سال پیش بود و بارها از افتخار بابت همکاری با استاد کیمیایی سخن می گفت و در پاسخ به سوالی درباره چرایی استفاده مجدد از عینک دودی، به مزاح گفت: من هنوز هم نخوابیده ام! مهران مدیری ذاتاً یک کمدین و شومن است.

حضور او نشست رسانه ای فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی را که می توانست یکی از خنثی ترین نشست های جشنواره به دلیل غیبت کارگردان تبدیل شود، به نشستی گرم تبدیل کرد که حرف های حاشیه ای هم در آن کم ردوبدل نشد! زمانی که علی اوجی در مقام تهیه کننده فیلم تلاش داشت عدم حضور مسعود کیمیایی در نشست خبری فیلم را به کسالت او و عمل جراحی پا نسبت دهد، مهران مدیری صراحتاً اعلام کرد که اینگونه نیست و مسعود کیمیایی نخواست که در این نشست حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ای که مهمترین «سیمرغ» فجر را تهدید می کند/ اینجا خبری نیست!

حاشیه ای که مهمترین «سیمرغ» فجر را تهدید می کند/ اینجا خبری نیست!